Det Grønne Forsamlinghus i Haderslev

Det Grønne Forsamlingshus – arrangementer, sammenkomster, møder, foredrag, kurser mv – midt i naturen, tæt på byen.

Få kilometer fra Haderslev i Haderslev Dyrehave ligger Det Grønne Forsamlingshus på en naturskøn plet med udsigt ud over Haderslev Dam.

Forsamlingshuset blev etableret i 2001 (som en selvejende institution) med henblik på at skabe et samlingspunkt for grupper med interesse i kultur, natur og miljø. Forsamlingshuset kan også anvendes til andre formål som f.eks.

• Møder
  • Kurser
  • Sammenkomster
  • Arrangementer
  • Foredrag

“Nøglehus” – med mulighed for hjælp
Huset udbydes også som et “nøglehus”, hvor man selv står for hele arrangementet, men kan få hjælp til forplejning og/eller overnatning og anden assistance, som f.eks. rengøring.

Sådan udlejes forsamlingshuset

Ring på 74 52 13 47 send en Mail på haderslev@danhostel.dk, eller kig forbi hos

Danhostel Haderslev Byferie, Erlevvej 34, 6100 Haderslev

Kaffe, frokost, buffet?

Har I brug for hjælp til forplejning, uanset om det er kaffe med boller eller den helt store buffet – så er hjælpen nær.

Overnatning tæt på

Den nærmeste overnatningsmulighed – faktisk i gåafstand for de friske – ligger naturskønt i rolige omgivelser. Få eget værelse med bad & toilet eller bo i hytte eller på campingplads.

Velkommen i forsamlingshuset

• Stole til 109 personer
  • Pejsestue til 80 personer
  • 2 mødelokaler, hvert op til ialt 20 personer
  • Service & bestik til 90 personer
  • Almindeligt køkken til kaffe, anretning o.lign.
  • Naturskøn beliggenhed